Blog

Wynajem sali konferencyjnej

Wynajem sali konferencyjnej - wskazówki na co zwrócić uwagę

Planujesz organizację ważnej konferencji firmowej? W takim razie koniecznie przeczytaj nasz artykuł, w którym przedstawiamy najważniejsze kwestie, na jakie warto zwrócić uwagę, wynajmując salę konferencyjną.

Czytaj więcej...

zalety kameralnego wesela

Zalety kameralnego wesela

Chociaż tradycyjne, polskie wesela najczęściej odbywały się hucznie, wśród bardzo wielu zaproszonych gości, wśród których byli nie tylko krewni, ale i liczne grono bliższych i dalszych znajomych, a samo przyjęcie nieraz trwało kilka dni, to jednak obecnie coraz więcej par decyduje się na kameralne spotkania. Takie wesela mają formę uroczystego obiadu połączonego z późniejszą zabawą w gronie najbliższych osób. I niewątpliwie taka forma również ma swój wyjątkowy urok!

Czytaj więcej...

sala na imprezę firmową

Jak wybrać idealną salę na imprezę firmową?

Rodzajów imprez firmowych jest wiele: począwszy od spotkań integracyjnych, poprzez wigilijne, aż po konferencje połączone z częścią rozrywkową. Jedną z najważniejszych decyzji, jaką trzeba podjąć na etapie wstępnych przygotowań, jest wybór odpowiedniego miejsca, w którym będzie odbywać się wydarzenie. Większość firm decyduje się na przygotowanie takiej imprezy poza siedzibą. Niewiele przedsiębiorstw dysponuje tak dużymi przestrzeniami, aby móc zapewnić uczestnikom komfortowe warunki. Dodatkowo korzystając z usług np. hoteli, które specjalizują się w organizacji imprez firmowych, mamy zapewnioną kompleksową obsługę, związaną m.in. z przygotowaniem sali, cateringiem, obsługą, a nawet miejscami noclegowymi, jeśli zaistnieje taka konieczność. Jak zatem wybrać tę najlepszą salę, aby mieć pewność, że impreza firmowa się uda?

Czytaj więcej...

Sala konferencyjna

Konferencja w hotelu – na co zwrócić uwagę

Konferencje w świecie biznesu stały się bardzo powszechne. Niewątpliwie ma na to wpływ fakt, że organizacja tego typu spotkać jest w środowisku firmowym bardzo pozytywnie postrzegana. Świadczy ona o dobrej organizacji, budowaniu kontaktów z klientami i otoczeniem. Służy do wymiany poglądów i doświadczeń w kwestiach interesujących pracowników danej branży.

Czytaj więcej...